Відповідно до ст.9 закону України «Про защ ите прав споживачів»: «Права споживача при придбанні товару належної якості: 1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд (упаковка), споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром. 2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов’язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару. 3. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору ― в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.» Обмін і повернення може бути проведений за умови, що товар належної якості, що не був в експлуатації, збережено його товарний вид, споживчі властивості, комплектність, супровідна документація, що входить в комплектацію товару, не порушена упаковка * , збережені пломби, фабричні ярлики і товарний чек . * – часткове або повне порушення зовнішнього вигляду, цілісності упаковки, відсутність будь-яких компонентів упаковки або їх сильне пошкодження. Обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів не рахуючи дня покупки, за умови дотримання вищевказаних вимог. Обміну / поверненню не підлягають товари належної якості з наступного переліку: – товари в одноразовій упаковці, якщо вони були розпаковані; – товари, що не підлягають обміну / поверненню відповідно до “Закону про захист прав споживачів” визначені постановою Кабінету Міністрів України  № 172 від 19.03.1994г.